Hvis du er bruger af Microsoft Office, så anvender du højeste sandsynligt også mail-klienten Outlook som din personlige kalender til møder, aftaler og opgaver. Især ved anvendelse af Outlook i en arbejdssammenhæng er det meget relevant, at alle nationale helligdage optræder i ens kalender.

 

I denne vejledning vil vi vise dig, hvordan du tilføjer helligdage til kalenderen i Outlook.

 

 

1. Start med at åbne Outlook. Klik på Filer i øverste venstre hjørne.

 

 

 

 

2. Klik dernæst på Indstillinger.

 

 

 

 

3. Nu skal du i venstre menuliste vælge Kalender og til højre får du nu vist alle indstillinger for kalenderen i Outlook. Klik på knappen "Tilføj helligdage...".

 

 

 

 

4. På listen skal du blot finde Danmark og afkrydse boksen til venstre for landet. Klik på OK for at gennemføre.

 

 

 

 

Du har nu tilføjet alle danske helligdage til din kalender i Outlook.