Bitdefender Mobile Security til dine Android enheder giver den bedste beskyttelse til din smartphone og tablet
Du får mulighed for at sikre din enhed med VPN for en hurtig, anonym og sikker oplevelse, mens du surfer på nettet. Du får funktioner som giver dig mulighed for at Finde, låse og fjerne din Android-enhed i tilfælde af tab eller tyveri, alt dette med minimal indflydelse på batteriets levetid.
Bedste beskyttelse til din Android enhed
Bitdefender Mobile Security giver uovertruffen skybaseret malware-detektion og en smart antitheft-oplevelse til din Android-enhed.
Beskyttelse
Bitdefenders uovertrufne beskyttelse holder din Android-enhed beskyttet mod alle nye og eksisterende trusler.
Ydeevne
Bitdefender sikkerhedssoftware reagerer øjeblikkeligt på online trusler uden at kompromittere dit systems ydeevne.
Privatliv
Bitdefender komplet beskyttelse tager sig af dit online privatliv og personlige oplysninger.
Du får altså:
Bitdefender Central Sikkerhed overalt på din enhed
Aktivér Bitdefender-beskyttelse på dine enheder
Administrer fra din browser på din Android-telefon
Scan dit netværk fra Bitdefender Central mobilapp
Få sikkerhedsopdateringer 24/7
Android:
Telefoner og tablets med Google Android 5.0 eller nyere.
* Skal have Google Play-app installeret.
Når du handler på e-Gear.dk handler du i en 100% dansk webshop med dansk lager. Dvs at du er sikker på lynhurtig levering og ikke mindst dansk support.
REKLAMATION
Købelovens mangelsregler finder anvendelse.
Når du handler på e-gear.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du bedes oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. (Screenshots, eventuelle logs)
Eventuel reklamation over mangler på leverede softwareprodukter skal, efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til e-Gear.dk indenfor rimelig tid. 2 måneder er altid rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består - normal praksis er, at vi beder om et screenshot/skærmbillede af fejlen eller lignende som kan tydeliggøre hvori fejlen består. e-Gear.dk kan nægte reklamation, hvis Køber ikke samarbejder eller leverer ufuldstændige oplysninger om produktets mangler.
Digitale varer (ESD-produkter) sendes til: support@e-gear.dk - Vi gør opmærksom på, at hvis det skyldes en fejl, bedes du medsende skræmbilleder af den fejl du oplever.
Derudover er du altid sikret at prisen du ser er den pris du betaler. Alle priser på e-Gear.dk er inkl moms told og afgifter.
Vores digitale produkter bliver leveret som download til din e-mail adresse
e-Gear.dk er medlem af e-mærket og det er din garanti for en sikker nethandel
Har du spørgsmål, så husk at vi sidder klar til at rådgive dig på support@e-gear.dk