Bedste anmeldelser på Trustpilot         God kundeservice          Nem og hurtig handel           Tryghed i handlen           e-mærket.dk 

Adobe Acrobat Pro Document Cloud windows

Adobe Acrobat Pro (TLP)

Adobe Acrobat Pro hjælper dig med at skabe, redigere, samle og printe filer i PDF-filformatet. Denne udgave af Acrobat Pro er en TLP Udgave til virksomheder med livslang licensperiode.

Regular price: 5999.0000 DKK 5999 In stock! Order now!
5.999,00 DKK Inkl Moms
Antal:
ELLER
 

+ Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.


Den primære funktion ved Adobe Acrobat Pro er selvsagt at håndtere, konvertere og redigere i PDF dokumenter og filer.



Men hvad kan Adobe Acrobat Pro ellers?

- Du kan skabe PDF dokumenter fra næsten alle typer af programmer/applikationer som kan udskrive.

- Scanne papirdokumenter og konvertere dem til PDF og skabe søgbare tekst helt automatisk.

- Mulighed for at standardisere en lang række rutineopgaver, så din arbejdsgang bliver hurtigere og mere produktiv.

- Konvertere PDF dokumenter til Microsoft Word, Microsoft Excel og Microsoft PowerPoint dokumenter.

- Omdanne PDF dokumenter til HTML-hjemmesider.

- Tilføj lyd og Adobe Flash kompatible videoer i dine PDF dokumenter.

- Indsæt kommentarer i PDF dokumenter som f. eks gule sedler, fremhævninger, linjer og meget mere.

- Oprette og validere overholdelse af ISO 32000 PDF-standarderne og konverter PDF til ISO-kompatible formater.

Denne version af Adobe Acrobat Pro Document Cloud er til brug under Microsoft Windows. Licensperioden er livslang og sproget er engelsk.


Kort om Adobe Acrobat

Adobe Acrobat er så grundigt etableret, at programmet fungerer som den fornemmeste PFD applikation i verden og PDF formatet er så sikkert grundfæstet, som en verdensomspændende standard, at en ny version, som Adobe Acrobat Pro Document Cloud, normalt ikke vil kunne synes særlig spændende. Men faktisk gør Adobe Acrobat mere for at forenkle og strømline PDF redigering, håndtering og styring end lignende konkurrenter, som vi har set i lang tid og som produkt er det også fornuftigt prissat – enten som opgradering eller ny version for alle som arbejder med PDF dokumenter.

Adobe Acrobat gør det for første gang næsten lige så nemt at redigere tekst og grafik i et PDF dokument, som det er i et tekstbehandlingsprogram som f. eks Microsoft Word, dog med et par begrænsninger, som vi kommer til om et øjeblik. Den tidligere lidt kluntede proces, med sammenfletning af dokumenter til en enkelt PDF får nu en strømlinet og effektiv brugerflade. Nye funktioner til formularredigering og dokumentunderskrift gør det lettere end nogensinde at tilføje elektroniske signaturer til dokumenter via computere, tablets og smartphones. Adobe Acrobat Pro Document Cloud bevarer den forenklede brugerflade, som Adobe introducerede i Acrobat X, men har tilføjet en masse nye glidende bevægelser.


Forbedret PDF Redigering

For enhver bruger, som regelmæssigt opretter PDF dokumenter er den bedste funktion i Adobe Acrobat dens fuldstændig gennemarbejdede og forbedrede evne til at redigere PDF dokumenter. Acrobat har altid indbefattet touch-up funktioner til rettelse af indtastningsfejl eller til udskiftning af nogle få ord. Hvis du klikker Edit Text & Images via Acrobats Content Edition hjælpeprogram kommer hvert afsnit i dokumentet til syne med et omrids omkring og du kan ganske enkelt klikke ind i et afsnit og starte med at indtaste - eller du kan køre en Find and Replace, hvis du f.eks har brug for at ændre navnet på dit nye produkt eller et navn hundrede gange i det samme dokument.

Mens du redigerer afsluttes ord korrekt ved enden af linjerne. Et formateringsikon lader dig ændre linjeopstillingen på afsnit, således at du får fuldstændig tilretning i stedet for formatering med fejljusteret højre margin. Hvis du klikker på et plustegn ikon ved siden af Format feltet på redigeringsmenuen vil du få adgang til detaljerede typografiske funktioner, ligesom i Adobes High-end grafik og layout software. Du får en lignende styringsformåen, når det drejer sig om billeder. Et højreklik på et billede og menuen tilbyder valgmuligheder for at spejlvende, eller rotere billedet, plus en mulighed for at erstatte billedet fuldstændigt.

Når du redigerer et afsnit, er der én ting, som Acrobat ikke kan gøre og dét er automatisk at flytte andre afsnit på den samme side ned for at gøre plads til tekst, som du har tilføjet, mens du redigerede, eller at udfylde den plads, der er tilovers, når du har fjernet en tekstbid. Det er fordi PDF formatet er baseret på felter med specifik placering på en side, til forskel fra et tekstbehandlingsprogram, som lader teksten flyde frit op og ned på dokumentet. Hvis du, i et PDF dokument, har brug for at foretage redigeringer, som får tekst til at flyde frem og tilbage fra side til side, så skal du bruge Acrobats på omfattende vis forbedrede eksportfunktion, som lagrer PDF filer i Microsoft Office formater -  heri for første gang indbefattet PowerPoint præsentationer - og som derpå lagrer det eksporterede Office dokument, som en ny PDF fil.


Acrobat formularer på internettet

De andre store nyheder i forbindelse med lanceringen af Adobe Acrobat Pro er kun delvis integrerede i selve Acrobat og indbefatter internetbaserede formularer og elektroniske signaturer. Du kan stadigvæk oprette en traditionel PDF formular, som du altid har kunnet med Acrobat, men Adobe har forbedret sine eksisterende redskaber til formelbehandling på bemærkelsesværdige måder. Du kan anvende disse redskaber endog uden at åbne Acrobat, men du kan også få adgang til dem inde fra Acrobat. Disse to redskaber er FormelCentral til oprettelse af og bearbejdelse af formularer - og EchoSign, som giver dig mulighed for at udsende dokumenter med henblik på elektroniske signaturer.

I stedet for, at du er nødt til at bruge Adobes cloud-baserede FormsCentral service for at oprette en formular, kommer Acrobat XI nu med en desktop-baseret app kaldet Adobe FormsCentral, der opretter formularer, som brugere kan se via den cloud-baserede service. FormsCentral er en fortrinlig, intuitiv app uden roderi og tillader oprettelse af nydelige, internet-baserede, PDF-baserede formularer, enten fra bunden, eller ved at modificere en tilføjet skabelon.

En ganske særlig, effektiv funktion - kun tilgængelig i internet-baserede formularer, ikke PDF formularer -  opstiller et let regelsæt, der viser, eller skjuler formularkomponenter så som tekstbokse eller alternativ-taster indtil den person, som udfylder formularen klikker på en tast, eller udfører en anden handling. F.eks., hvis en bruger klikker på en tast og spørger "Send et trykt katalog", kan et sæt navne og adressefelter derpå gøres synlige. Dette kræver ikke script-sprog, kun et par klik i en dialogboks.


Signatur og Andet

De mail-baserede beskeder som du sender til dine modtagere, indbefatter et link til dokumentet. Inde i browseren kan modtagerne indtaste deres navne og dokumentet vil "signere" det med en standardiseret skrifttype - eller modtageren kan signere dokumentet med musen, eller med en fingerspids på en telefon med berøringsskærm eller en tablet. Vi ville have foretrukket, at brugerfladen både på FormsCentral og EchoSign mere havde lignet Acrobat selv, snarere end at se ud, som om tre forskellige designkoncepter var blevet blandet sammen, men det er blot en æstetisk fordom. Vi har intet at klage over vedrørende effektivitet og klarhed hos nogen af de to nye online serviceydelser.

Da vi dykkede dybere ned i Adobe Acrobat Pro fandt vi nogle nye funktioner, som vi ikke var klar over, at vi ønskede os, før end vi fandt dem. F.eks. er brugerfladen til redigering af multiple dokumenter til en enkel PDF fil nu fuldt ud grafisk, hvad der betyder, at den kan vise billeder af alle stierne i de filer, som du kombinerer, således at du får et fuldstændigt preview af den sammensatte PDF, før du opretter den. Endnu bedre er det, at du nu kan foretage drag-and-drop (træk og slip) af hver enkelt side i ethvert af de dokumenter, som du ønsker at kombinere, hvad der gør det let at brugertilpasse det færdige resultat. Denne funktion er så intuitivt nem at bruge, at vi kun undrede os over, hvorfor ingen nogensinde har tænkt på det før.


Imponerende Acrobat

Acrobats funktionssæt er så omfattende, at du sandsynligvis kan tilbringe en uge med at udforske dens menuer og stadigvæk gå glip at nogle valgmuligheder, men den nyeste funktion gør det nemmere at holde de forskellige funktioner under kontrol. En ny Customize valgmulighed, som er tilgængelig på hovedmenuen, lader dig oprette brugerdefinerede sæt af værktøjer, som supplerer, eller erstatter Acrobats standardsæt.

Vi er allerede begyndt at bruge dette for at kombinere alle de ofte anvendte værktøjer på ét enkelt panel og sparer herved en masse museklik og ærgrelser.

Hvis du, ligesom os, anvender en mængde tid og anstrengelser med at arbejde med PDF dokumenter, så vedbliver Acrobat med at være det eneste væsentlige værktøj og Adobe Acrobat Pro tilfører en masse værdifuldt - mere end nok til at retfærdiggøre opgraderingen. Ved at bibeholde den tidligere versions brugerflade, mens der indføjes værdifulde, nye funktioner, kombinerer den nye version en nem indlæringskurve med en imponerende forøgelse af funktioner og bekvemmelighed.

Windows:
Microsoft Windows Server 2012, 2012 R2, 2016 og 2019 (alle versioner i 64-bit).
Microsoft Windows 11 (alle versioner undtagen Windows 11 S-tilstand og Windows 11 til ARM).
Microsoft Windows 10 (alle versioner undtagen Windows 10 S og Windows 10 til ARM).
Microsoft Windows 8 / 8.1 (alle versioner undtagen Windows 8 / 8.1 til ARM).

CPU: 1,5 GHz eller hurtigere processor.
RAM: 2 GB hukommelse.
HDD: 4,5 GB ledig diskplads.
Minimum skærmopløsning på 1024x768.


macOS:

Apple macOS 10.13 (High Sierra), 10.14 (Mojave), 10.15 (Catalina), 11 (Big Sur), 12 (Monterey).

CPU: Intel processor.
RAM: 2 GB hukommelse.
HDD: 2,75 GB ledig diskplads.
Minimum skærmopløsning på 1024x768.

Sprog: Engelsk

Antal licenser: 1 enhed

Varighed : Livstid

Platform: Windows, Mac

Producentnummer: 65324379AD01A00

Version: 2020

Producent : Adobe

Når du handler på e-Gear.dk handler du i en 100% dansk webshop med dansk lager. Dvs at du er sikker på lynhurtig levering og ikke mindst dansk support.

REKLAMATION
Købelovens mangelsregler finder anvendelse.

Når du handler på e-gear.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du bedes oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. (Screenshots, eventuelle logs)

Eventuel reklamation over mangler på leverede softwareprodukter skal, efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til e-Gear.dk indenfor rimelig tid. 2 måneder er altid rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består - normal praksis er, at vi beder om et screenshot/skærmbillede af fejlen eller lignende som kan tydeliggøre hvori fejlen består. e-Gear.dk kan nægte reklamation, hvis Køber ikke samarbejder eller leverer ufuldstændige oplysninger om produktets mangler.

Digitale varer (ESD-produkter) sendes til: support@e-gear.dk - Vi gør opmærksom på, at hvis det skyldes en fejl, bedes du medsende skræmbilleder af den fejl du oplever.

Derudover er du altid sikret at prisen du ser er den pris du betaler. Alle priser på e-Gear.dk er inkl moms told og afgifter.

Vores digitale produkter bliver leveret som download til din e-mail adresse

e-Gear.dk er medlem af e-mærket og det er din garanti for en sikker nethandel

Har du spørgsmål, så husk at vi sidder klar til at rådgive dig på support@e-gear.dk